Střední uměleckoprůmyslová škola Jihlava - Helenín, Hálkova 42 realizuje projekt Šablony SUPŠ Jihlava-Helenín
Registrační číslo:CZ.02.02.XX/00/22_003/0002945
Podpořeno z Operačního programu Jan Ámos Komenský
Doba realizace: 1. 11. 2022 – 31. 10. 2025
Projekt je zaměřen na kombinaci následujících témat: personální podpora, osobnostně sociální a profesní rozvoj pracovníků ve vzdělávání, inovativní vzdělávání žáků, spolupráce s rodiči žáků a veřejností
Specifické cíle projektu:
1. Prosazovat rovný přístup ke kvalitnímu a inkluzivnímu vzdělávání
2. Zvýšit kvalitu, inkluzivitu a účinnost systémů vzdělávání a odborné přípravy a jejich relevantnosti pro trh práce, mimo jiné i uznáváním výsledků neformálního a informálního učení, s cílem podpořit získávání klíčových kompetencí včetně podnikatelských a digitálních dovedností
Název šablony / aktivity |
Cíl aktivity |
Inovativní vzdělávání žáků v SŠ a DM |
Cílem aktivity je osobnostní a sociální rozvoj žáků SŠ a jejich podpora v rozvoji znalostí a dovedností s využitím inovativních forem výuky a vzdělávání prostřednictvím netradičních vzdělávacích metod a strategií. Aktivita dále cílí na snižování předčasných odchodů ze vzdělávání. |
Odborně zaměřená tematická a komunitní setkávání v SŠ |
Cílem této aktivity je podpořit inkluzivní klima a komunitní charakter střední školy, poskytnout rodičům, přátelům školy a veřejnosti informace a prostor k diskuzi pro konkrétní témata, např. výuka ve škole, vzdělávací systém nebo modernizace středních škol. |
Školní psycholog SŠ |
Cílem této aktivity je poskytnout personální podporu – školního psychologa středním školám, které začleňují do kolektivu žáky s potřebou podpůrných opatření prvního stupně podpory . |
Vzdělávání pracovníků ve vzdělávání SŠ |
Cílem aktivity je podpořit profesní růst pracovníků ve vzdělávání SŠ (včetně ostatních pracovníků ve vzdělávání) pomocí dlouhodobého vzdělávání a průběžného sebevzdělávání. |
Spolupráce pracovníků ve vzdělávání DM |
Cílem aktivity je podpořit profesní růst pracovníků ve vzdělávání DM/INT (vyjma ostatních pracovníků ve vzdělávání) pomocí vzájemné spolupráce a sdílení zkušeností se zapojením lektora. |